Job Opportunity



Digital Credit Officer (06 positions – for branch office)

Location: Head Officer

ការទទួលខុសត្រូវ៖

  1. - ជ្រើសរើសបុគ្គលិកភ្នាក់ងារ រៀបចំវគ្គបណ្តុះបណ្តាលនិងបង្កើតវគ្គហាត់សមទៅអោយបុគ្គលិករបស់ម៉ាក់ស៊ីម៉ាដើម្បីធានាថាពួកគេបានយល់ច្បាស់ពីការងារមុនពេលអនុញ្ញាតឱ្យពួកគេចុះបំពេញការងារ ដោយការទទួលខុសត្រូវ។

  2. - ធ្វើការណាត់ជួបជាមួយភ្នាក់ងារដើម្បីចុះហត្ថលេខាលើកិច្ចព្រមព្រៀងការងារ

  3. - ចែករំលែកបទពិសោធចំណេះដឹងនិងមេរៀនដែលបានរៀនដល់ភ្នាក់ងារដើម្បីឱ្យពួកគេយល់ដឹងកាន់តែប្រសើរឡើងថែមទៀតដើម្បីកែលម្អដំណើរការការងារ។

  4. - រៀបចំឯកសារនិងកិច្ចសន្យាខ្ចីប្រាក់មុនពេលបណ្តុះបណ្តាលនិងធ្វើការ

  5. - ត្រូវរៀបចំកាលវិភាគនិងស្នើសុំសម្ភារៈប្រើប្រាស់សម្រាប់គម្រោង។

  6. - ពិនិត្យមើលរាល់ឯកសារឥណទាននិងឧបករណ៍ប្រើប្រាស់ទាំងអស់ស្ថិតក្នុងស្ថានភាពល្អនិងត្រូវបានថែរក្សាដោយភ្នាក់ងារ

  7. - ប្រមូលឯកសារឥណទាន និង កិច្ចសន្យាខ្ចីចងការពីតំបន់ប្រតិបត្តិការដើម្បីរក្សា ទុកនៅ ទីស្នាក់ការកណ្តាល

  8. -ផ្សព្វផ្សាយនិងប្រាប់អំពីលក្ខណៈពិសេសនៃផលិតផលដល់អតិថិជនសក្តានុពលនៅក្នុងតំបន់

  9. - ចូលរួមក្នុងការវាយតម្លៃការងាររបស់ភ្នាក់ងារជាមួយប្រធានគ្រប់គ្រងតំបន់ប្រតិបត្តិការ

  10. - ធ្វើការយ៉ាងជិតស្និទ្ធជាមួយមន្ត្រីសម្របសម្រួលតំបន់ និងភ្នាក់ងារដើម្បីកំណត់មូលហេតុនៃការបង់ប្រាក់យឹត ភាពទន់ខ្សោយនៃ

  11. ប្រតិបត្តិការនិងផ្តល់អនុសាសន៍ឱ្យផ្លាស់ប្តូរដើម្បីបង្កើនគុណភាព។

  12. - ចរចានិងស្វែងរកដំណោះស្រាយ ជាមួយអតិថិជនបង់យឺត

លក្ខណៈសម្បត្តិរបស់បេក្ខជន

  1. - ត្រូវមានចំណេះដឹងផ្នែក ហិរញ្ញវត្ថុ ត្រូវតែមានសមត្ថភាពធ្វើការសម្រេចចិត្តត្រឹមត្រូវនិងប្រកបដោយក្រមសីលធម៌ក្នុងស្ថានភាពលំបាក

  2. - មានការលើកទឹកចិត្តខ្លួនឯងខ្ពស់ជាមួយនឹងជំនាញអន្តរបុគ្គលផ្ទាល់

  3. - ត្រូវមានសមត្ថភាពជំរុញលើក ទឹកចិត្តនិង សម្របសម្រួលជាមួយអ្នកដទៃ

  4. - មានសមត្ថភាពក្នុងការប្រាស្រ័យទាក់ទងជាមួយអាជ្ញាធរមូលដ្ឋាន ប្រកបដោយវិជ្ជាជីវៈ។

  5. - ត្រូវមានបទពិសោធន៏ការងារទាក់ទងនឹងការប្រាស្រ័យទាក់ទងអតិថិជន (ឧទាហរណ៍ ទាក់ទងនិងការលក់និងដោះស្រាយបញ្ហា)

  6. - ផ្តល់អាទិភាពចំពោះបេក្ខជន-បេក្ខនារី ដែល មានបទពិសោធការងារផ្នែកប្រតិបត្តិការឬ ក្រុមឥណទានក្នុង វិស័យធនាគារឬហិរញ្ញវត្ថុ

Download PDF File(1)