
ចក្ខុវិស័យ បេសកកម្ម និងគោលដៅយុទ្ធសាស្ត្រ
ចក្ខុវិស័យ
ដើម្បីក្លាយជាគ្រឹះស្ថានមីក្រូហិរញ្ញវត្ថុឈានមុខគេជាមួយនឹងសេវាកម្ម ប្រកបដោយភាពច្នៃប្រឌិត និងប្រសិទ្ធភាពបំផុត ដែលបន្តជាជម្រើសដ៏ល្អបំផុតសម្រាប់អតិថិជនក៏ដូចជាទាក់ទាញបុគ្គលដែលមានទេព កោសល្យល្អបំផុតមកបំរើការងារ។
បេសកកម្ម
ដើម្បីផ្តល់ដំណោះស្រាយហិរញ្ញវត្ថុ ដល់គ្រួសារដែលមានប្រាក់ចំណូលទាប និងសហគ្រាសធុនតូច និងមធ្យម សម្រាប់ការកែលម្អស្តង់ដារសេដ្ឋកិច្ចសង្គមរបស់ពួកគាត់ប្រកបដោយនិរន្តរភាព។
គោលដៅយុទ្ធសាស្រ្ត
បម្រើអតិថិជនចំនួន ១៥០,០០០ នាក់ នៅចុងឆ្នាំ ២០២៥ជាមួយនឹងវិធីសាស្រ្តផ្តោតលើ អតិថិជន ដោយរួមបញ្ចូលលបណ្តាញ និងផលិតផល/សេវាកម្មចម្រុះ ដែលប្រើប្រាស់បច្ចេកវិទ្យានិងការរក្សាទំនាក់ទំនងល្អជាមួយអតិថិជន។
តម្លៃស្នូល

ការយល់ចិត្តគ្នា

ភាពច្នៃប្រឌិត
- បើកចិត្តឲ្យទូលាយ
- ស្មារតីអ្នកច្នៃប្រឌិត
- ឬសគល់ ការតម្រង់ទិស

លទ្ធផលជម្រុញ
- ភាពហ្មត់ចត់នៃសមិទ្ធផល
- គុណធម៌
- ការរួបរួមគ្នា